Nie ma co ukrywać, że krótkie formy wideo powoli podbijają wszystkie platformy społecznościowe. Facebook, Instagram czy LinkedIn promują formaty stories, reels czy po prostu krótsze formy wideo umieszczane jako posty. Ciekawe jest to, że na wielu z tych platform można…
Treści sprzedażowe czy merytoryczne w social mediach – jak znaleźć odpowiedni balans?
Wielu marketerów zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych popełnia błąd, publikując swoje treści, i skupia się na tzw. metrykach próżności. Oceniając swoją pracę tylko przez pryzmat liczby polubień i komentarzy, a także statystyk treści, które są udostępniane i zyskują duże…
Czy Twój profil na LinkedIn to coś więcej niż wizytówka biznesowa i CV? Poznaj dwie funkcjonalności platformy, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż
Większość ludzi spędza czas na Facebooku i Instagramie, aby sprawdzić, co dzieje się u ich znajomych lub influencerów, czy po prostu zrelaksować się. Tymczasem LinkedIn odwiedzają po to, aby rozwijać się, uczyć i poznawać nowych ludzi. Ta różnica w samej…
Organiczne postowanie w social mediach? Teraz ma jeszcze większe znaczenie niż wcześniej!
Jesteś na Facebooku? Czy Twoja strategia komunikacji zakłada obecność na tym portalu? Jeśli tak, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość! W związku z nadchodzącymi zmianami w iOS i Google Privacy Sandbox serwis Facebook będzie miał więcej trudności ze śledzeniem aktywności…
Wywiady z klientami: kiedy się nie odzywać i jak usłyszeć treści, które możesz wykorzystać w swoich kampaniach
Każdy marketer i przedsiębiorca najprawdopodobniej wie, że zanim stworzy nowy produkt czy kampanię marketingową, najlepszym pierwszym krokiem jest zrozumienie potrzeb swojej grupy docelowej. Chociaż jest to krok oczywisty i pożądany, to jednak wiele osób decyduje się z niego zrezygnować… Dlaczego?…