Lista powstała w wyniku frustracji, ale jest humorystycznym pokazaniem „grzeszków” marketerów. 🔻 A jak Apple: „Róbmy marketing jak Apple!” – wypowiadane przez założyciela startupu z budżetem 1 000 zł miesięcznie i bez strategii. 🔻 B jak B2B: Często staje się…
LinkedIn: Co działa, a co nie w 2024!
W lutym Richard van den Blom wraz z Just Connecting opublikowali jeden z ważniejszych raportów, zawierający spostrzeżenia na temat tego, co działa na LinkedIn, a co nie. Spędziłam nad nim już kilka solidnych godzin, porównując ich wnioski z tym, co…
LinkedIn: Jakie umiejętności wpisać na profilu?
Sytuacja z jednej z ostatnich konsultacji: Ada: Upewnij się, że na Twoim profilu są słowa kluczowe ważne z perspektywy stanowiska, na które będziesz aplikować…. Klient: Yhyyyy…ale które to są? Ada: Ja nie wiem, ale sprawdźmy na LinkedIn. Klient: A to…
Nowość LinkedIn: Personalizacja sekcji aktywności w profilu
Czy słyszałeś o tej nowej funkcji LinkedIn? Od teraz możesz wybrać w swojej sekcji aktywności, które typy postów będą się najpierw wyświetlały. Wystarczy, że przejdziesz do sekcji aktywności, klikniesz ołóweczek w prawym rogu, i możesz teraz wybrać spośród zdjęć,…
Zabij pomysły, Zyskaj czas: Jak skupić się na tworzeniu arcydzieł?
Czy wiesz ile czasu naprawdę trwa stworzenie blog posta? Jeff Goins, autor książki „Real Artists Don’t Starve”, przeprowadził ankietę wśród 500 autorów i odkrył, że najlepsi pisarze przepisują swoje dzieła średnio 3-4 razy. HubSpot przeprowadził badanie na próbie ponad tysiąca…