Napisanie dobrej sekcji „O mnie”, która może przyciągnąć uwagę odbiorcy oraz jasno pokazać Twoją ofertę wartości, wcale nie jest prostym zadaniem – niezależnie od tego, czy potrzebujesz jej swoją stronę internetową, czy na profil na LinkedInie. Ostatnio w ramach grupy…
Jak napisać e-book? Praktyczny przewodnik: od pomysłu do wygenerowania sprzedaży lub leada
Chcesz wiedzieć, co jest najlepsze w pisaniu i sprzedawaniu e-booków? Nie potrzebujesz dużej liczby odbiorców, aby zacząć generować sprzedaż – o ile Twój e-book naprawdę rozwiązuje ważny problem w niszy z udowodnionym popytem. Niezależnie od tego, czy posiadasz konto na…
Storytelling i wideo: jak zapaść w pamięć potencjalnym klientom?
Zastanawiasz się, jak wydłużyć czas oglądania swoich filmów na YouTube? Chcesz zapaść w pamięć swoim widzom i potencjalnym klientom? Storytelling i chemia – co mają wspólnego? Opowiadanie historii to świetny sposób na stworzenie emocjonalnej więzi między widzem a…
Gdy marketer niczym szewc bez butów chodzi…
Wielu z nas na co dzień spala się, tworząc genialne strategie i taktyki marketingowe dla swoich klientów. Jednak na samą myśl, aby opublikować coś pod swoim nazwiskiem, zalewa nas zimny pot. Odczuwamy tremę i ogromną presję, gdyż nasz wewnętrzny krytyk…
Jak zrozumieć motywację swoich klientów i tworzyć komunikację opartą na przekonaniach?
W ostatnim czasie pracowałam z kilkoma klientami nad personami marketingowymi. Za każdym razem na pytanie o to, kim jest ich idealny klient, opisywali klientów, których dopiero chcieliby pozyskać, a nie tych, z którymi już dzisiaj współpracują czy rozmawiają (i tu…