Dziś większość zespołów marketingu i sprzedaży w B2B funkcjonuje w sposób liniowy. Na czym to polega? Na początku marketing dociera do klientów na bardzo wczesnym etapie lejka, edukuje ich, kwalifikuje i sprawdza „gotowość” do rozmowy z przedstawicielem handlowym. Po tym,…
Logika emocji a Twój przekaz marketingowy
Wiecie co? W świecie nowych technologii, paneli Google Analytics czy innych business managerów łatwo jest zapomnieć, że jesteśmy ludźmi. A raczej łatwo zapomnieć, że nasi odbiorcy są ludźmi, a nie tylko cyferkami na wykresach czy użytkownikami na stronie. Byłoby przecież…
10 statystyk o marketingu B2B, które musisz znać
Kiedyś marketing B2B polegał na bezpośrednich spotkaniach z klientami i prezentowaniu długich powerpointów opisujących produkty i usługi. Istniała znaczna różnica pomiędzy marketingiem B2B a B2C. Dzięki narzędziom cyfrowego marketingu i danym, do których świat B2B w końcu uzyskał dostęp, te…
O kluczowych różnicach w content marketingu między B2B a B2C
Content marketing w B2B cały czas zyskuje na znaczeniu. Według Statista aż 66% marek B2B planuje zwiększyć swój budżet na działania content marketingowe. Pozostaje jednak pytanie, czy marketing treści działa? Liczby wydają się zgadzać, jednak nie wszyscy są w stanie…
Wszystko, co musisz wiedzieć o newsletterach LinkedIn
Chcesz zacząć regularnie wysyłać aktualizacje do swoich obserwatorów na LinkedIn? Zastanawiasz się, czy newslettery LinkedIn sprawdzą się w Twojej firmie? Posiadasz już tradycyjny newsletter i zastanawiasz się, czy przenieść go na LinkedIn? W dzisiejszym tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tej…