W 2008 roku Kevin Kelly opublikował swoją koncepcję „1000 prawdziwych fanów”. Dzisiaj, w świecie start-upów i mikroprzedsiębiorców, jest ona bardziej aktualna niż kiedykolwiek. Jest tak dlatego, że pomysł, że 1000 prawdziwych fanów to wszystko, czego potrzebujesz, by zarobić na życie,…
Negatywne opinie klientów a marketing: czyli przyznawanie się do rzeczy, których Twoi konkurenci się boją!
Przeglądając dziś strony i kampanie marketingowe wielu marek, możesz dojść do jednego wniosku: wszyscy się tylko chwalą. Każdy produkt jest wyjątkowy, wartościowy i jednocześnie przyciąga tysiące zadowolonych użytkowników, wskaźniki NPS powyżej 90 i 5-gwiazdkowe opinie. Czy dla Was też brzmi…
Jakich zasad biznesu należy przestrzegać… a które łamać?
Chcę, aby mój biznes osiągnął sukces… dlatego sporo czasu poświęcam na zdobywanie nowej wiedzy. Czytam książki biznesowe, słucham podcastów z historiami przedsiębiorców, a social mediowe algorytmy nieustannie podsyłają mi nowe biznesowe rekomendacje. Pomimo tego, że moja lista książek do przeczytania…
Ekstremalne przywództwo już znamy…czas na ekstremalne słuchanie!
Książka Joco Willinka „Ekstremalne przywództwo”, która pokazywała jak przełożyć elitarne taktyki Navy SEALs na zarządzanie w firmach zrobiła spore zamieszanie w świecie bizesu. Dzisiaj chciałam wykorzystać przewrotne odniesienie do tej książki i zachęcić Was do pomyślenia o umiejętności ekstremalnego słuchania….
Sprawdzone sposoby na to jak sprawić, aby Twoje pomysły i treści stały się nadzwyczajne
Ponieważ jesteś przedsiębiorcą to najprawdopodobniej Twój mózg pracuje 24/7 i to na wysokich obrotach. Każdego dnia masz zapewne mnóstwo pomysłów co jeszcze możesz zrobić dla swojego biznesu. Niektóre z nich są dobre, inne świetne…niezależnie od tego prawdopodobnie kiedyś doświadczyłeś tego…