Ostatnio doświadczam na własnym biznesie prawdziwej siły, a jest nią zaangażowana społeczność, w której ludzie wierzą w to samo co ja i wyznają takie samo podejście do marketingu. Dołączyłam do kilku grup na Facebooku, w których staram się pomagać innym,…
3 pułapki marketingowe, w które wpadamy prowadząc biznes online
Dziś rano, przeglądałam profil byłej przyjaciółki biznesowej na Facebooku aby zobaczyć, co u niej słychać….Niestety nadal nie znam odpowiedzi na to pytanie, ponieważ jej ostatnia aktualizacja jest sprzed ponad roku. Co więcej, jej strona internetowa i reklamy na facebooku również…
Sprzedaż zdalna: sekrety udanej wideorozmowy z klientem
Jak często rozmawiając z handlowcem podczas wideorozmowy rozpraszasz się poprzez fakt ich słabo go słychać lub prawie go nie widać (zbyt ciemne miejsce)? Ostatnio zaczęłam na to zwracać uwagę i przeanalizowałam spotkania z przedstawicielami potencjalnych dostawców. Na pięć rozmów handlowych…
Pisanie, blogowanie i postowanie: czy wiesz czego oczekują klienci od Twoich treści?
„Wow: jego/jej/ich treści są tak profesjonalne!” „Doceniam to jak świetnie mają napisane broszury”. Nigdy nie usłyszałam tych słów od klientów, gdy zadawałam im pytanie co skłoniło ich do zakupu. A jednak bardzo wielu przedsiębiorców koncentruje się tym jak bardzo „profesjonalne”,…
3 rzeczy, które mają największe znaczenie przy tworzeniu pierwszych kampanii marketingowych
Czy masz czasem poczucie, że od nadmiaru wiedzy już nie wiesz na co postawić, aby wesprzeć swój biznes? Zastanawiasz się od czego zacząć? Jak dzięki marketingowi zdobyć pierwszych klientów? Dzisiaj chciałabym pokazać Ci prostą metodę, która pomaga mi podejmować decyzje…