“Jeśli spróbujesz zadowolić wszystkich, nikogo nie zadowolisz. Niemożliwe jest prowadzenie życia dla szczęścia innych” – Sudha Murty Tłumaczenie: możesz robić wszystko dobrze i starać się najbardziej, aby być idealnym, ale zawsze znajdzie się ktoś, kto znajdzie coś złego w…
Webinaria: narzędzie zwiększania sprzedaży czy strata czasu?
Gdy 5 czerwca 2014 roku zorganizowaliśmy pierwsze Dni Otwarte dla ICAN Institute wraz z transmisją online – zapisało się na nie ponad 1 600 osób! Ten format był wtedy świeży i uzyskał świetne wyniki sprzedażowe. Rozpoczęliśmy jego skalowanie i tak,…
Więcej nie znaczy lepiej. O upraszczaniu komunikacji i sztuce odejmowania.
Moje największe wyzwanie ostatnio? Upraszczanie. To coś z czym zmagam się niemal każdego dnia w pracy. Dlaczego tak jest? Powód jest oczywiście prosty: Uwielbiam swoją pracę. Uwielbiam pisać. Uwielbiam tworzyć nowe projekty i kampanie. Kiedy więc przychodzi czas, aby podzielić…
Jak komunikować swoją wartość i kompetencje?
Niezależnie od tego, czy jesteś specjalistą, przedsiębiorcą czy liderem dobre umiejętności komunikacyjne są w dzisiejszym świecie kluczem do sukcesu. O ile wiele się pisze o tym jak zidentyfikować swoje mocne strony w komunikacji o tyle wyłapanie zachowań, które osłabiają Twoje…
SEO: czy starasz się dotrzeć do swoich klientów, czy tylko oszukujesz algorytm Google?
Z artykułu dowiesz się: Dlaczego SEO to mniej marketing, a bardziej produkt i doświadczenie użytkownika? Dlaczego poleganie na płatnym ruchu jest problematyczne? Poznasz korzyści płynące z pozyskania użytkowników w sposób organiczny Dlaczego lepiej skupić się na marketingu dla ludzi, a…