Czy często pytasz się siebie: Co jeszcze mogę zrobić dla mojego biznesu? Jeśli TAK to jest bardzo prawdopodobne, że za tym pytaniem kryje się niewypowiedziany strach… Zastanawiasz się: Czego mi brakuje? Czy to jest „to”? Jakiej jeszcze „jednej” aktywności nie…
Jak wykorzystywać personal branding w swoim biznesie?
Zanim powstaną duże marki istnieją marki osobiste założycieli, które jeżeli są dobrze zdefiniowane i komunikowane pomagają przyciągać odpowiednich klientów. Dowiedz się jak zbudować swój personal branding i odejść od agresywnej komunikacji i narzędzi sprzedażowych. Z artykułu dowiesz się: Jakie są…
Marketing dla ekspertów: czyli jak uniezależnić się od rekomendacji i zbudować markę osobistą
Jesteś konsultantem, trenerem lub ekspertem domeny? Czy czujesz, że jesteś zbyt zależny od poleceń i rekomendacji? Jeśli tak, to ten artykuł jest dla ciebie. Dzisiaj dowiesz się jak powinieneś zoptymalizować swoje działania marketingowe i stworzyć własny marketing ekspercki, aby wygenerować…
Podstawy copywritingu: pryzmat wartości
Czy oglądaliście kiedyś Mad Mena? Niedawno sama zaczęłam i się wciągnęłam! Te kostiumy i nostalgiczne reklamy z lat 60-tych! W trakcie oglądania zaczęłam się zastanawiać czy te same reklamy zadziałałyby dzisiaj? Weźmy scenę z 1-go odcinka: Główny bohater Don Draper…
Wideo marketing: jak wykorzystać go do promocji własnego biznesu?
Z artykułu dowiesz się: Dlaczego warto inwestować czas w tworzenie wideo i dlaczego nie musi być to tak drogie jak myślisz? Jak przekształcić swoje artykuły w ekscytujące filmy wideo? Dlaczego powinieneś jak najszybciej nagrać to co codziennie powtarzasz klientom? Jak…