Wiele ludzi na LinkedIn mówi o BUDOWANIU swojej marki osobistej… Niewielu mówi o tym, aby ją również CHRONIĆ… Zgodnie z myślą Stana Lee (lub jeśli ktoś woli Spider -mana): „Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność” Prowadząc działania w obszarze…
Content generowany przez AI w marketingu B2B już tu jest…i co teraz?
Data 5 grudnia 2021 przejdzie do historii jako dzień, w którym content tworzony przez sztuczną inteligencję rozpoczął zalewać świat. I tak od nieśmiałych testów i rozmów z Chatem GPT przez przyłapywanie go na błędach do powstających jak grzyby po deszczu…
Marka osobista: 7 pomysłów na komunikację na LinkedIn
Gdy rozpoczynam współpracę z właścicielami i liderami w obszarze budowania obecności na LinkedIn, jednym z pierwszych pytań, jakie padają, jest: “Ale o czym ja mam pisać?”. A potem pojawia się lista obaw, blokad i wymówek. Powodów, które “uniemożliwiają działanie” znajduje…
LinkedIn bez tajemnic: Ile zaproszeń mogę wysyłać?
Leady to paliwo dla sprzedaży. LinkedIn to jedna z najlepszych platform społecznościowych do prowadzenia działań sprzedażowych. Jednym z narzędzi, po które najczęściej sięgają zespoły sprzedażowe, są działania outreachowe. Wcześniej można było wysyłać praktycznie dowolną ilość zaproszeń do kontaktów. Ach, piękne…
Content marketing: o zabijaniu treści i pomysłów
Czy wiesz, że… Jeff Goins, autor książki „Real Artists Don’t Starve”, przeprowadził ankietę wśród 500 autorów i odkrył, że średnio najlepsi pisarze przepisują swoje dzieła od 3 do 4 razy. HubSpot przeprowadził badanie na próbie ponad 1 000 content marketerów,…