Jak osiągnąć sukces na LinkedIn? Nie wystarczy tylko publikować posty i rozbudowywać sieć kontaktów. Ważne jest także angażowanie się w treści innych osób, aby przyciągnąć ich uwagę. Przykładowo, jeśli masz listę potencjalnych klientów, wysyłanie do nich bezpośrednich wiadomości może sprawić,…
Jak nie marnować czasu na LinkedIn?
Hype na LinkedIn trwa. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak pokonać algorytm LinkedIna, który – nie ukrywam – ostatnio raczej drażni wszystkich twórców. Jak zbudować swoją sieć kontaktów… a w końcu: jak sprzedawać? To oczywiście bardzo atrakcyjne tematy dla przedsiebiorców. Jednak…
Marka osobista: jak ją chronić?
Wiele ludzi na LinkedIn mówi o BUDOWANIU swojej marki osobistej… Niewielu mówi o tym, aby ją również CHRONIĆ… Zgodnie z myślą Stana Lee (lub jeśli ktoś woli Spider -mana): „Z wielką mocą wiąże się wielka odpowiedzialność” Prowadząc działania w obszarze…
Content generowany przez AI w marketingu B2B już tu jest…i co teraz?
Data 5 grudnia 2021 przejdzie do historii jako dzień, w którym content tworzony przez sztuczną inteligencję rozpoczął zalewać świat. I tak od nieśmiałych testów i rozmów z Chatem GPT przez przyłapywanie go na błędach do powstających jak grzyby po deszczu…
Marka osobista: 7 pomysłów na komunikację na LinkedIn
Gdy rozpoczynam współpracę z właścicielami i liderami w obszarze budowania obecności na LinkedIn, jednym z pierwszych pytań, jakie padają, jest: “Ale o czym ja mam pisać?”. A potem pojawia się lista obaw, blokad i wymówek. Powodów, które “uniemożliwiają działanie” znajduje…