Chcesz zacząć regularnie wysyłać aktualizacje do swoich obserwatorów na LinkedIn? Zastanawiasz się, czy newslettery LinkedIn sprawdzą się w Twojej firmie? Posiadasz już tradycyjny newsletter i zastanawiasz się, czy przenieść go na LinkedIn? W dzisiejszym tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tej…
Fałszywe promocje ‒ o tym, jak sprawić, by Twoje ceny były bardziej wiarygodne
Większość marek nie chce, abyś to wiedział…Cena regularna nigdy nie jest prawdziwą ceną. I przecież to wiesz… Jednak każdy po prostu lubi okazje i uczucie, że wygrywa na loterii konsumpcjonizmu. Dziś krótko o tym, dlaczego stale gramy w kotka i…
Jak oferować „darmowe konsultacje” bez dewaluowania swojego czasu?
Dla wielu biznesów B2B opartych na usługach bezpłatna konsultacja jest naturalnym pierwszym krokiem oferowanym potencjalnym klientom. Jednak osobiście znam wiele przypadków, w których nie przynoszą one odpowiednich rezultatów, pochłaniają mnóstwo czasu przedsiębiorców, a w ekstremalnych sytuacjach potrafią też dewaluować wartość…
20 statystyk o content marketingu w B2B, które warto znać
Wykorzystujesz content marketing w swojej strategii pozyskiwania klientów? Poznaj najbardziej aktualne statystyki (z różnych badań) z obszaru marketingu treści, aby podejmować lepsze decyzje odnośnie do swoich tekstów i ich wykorzystania. Dlaczego warto? Cóż, znajomość najbardziej aktualnych danych dotyczących content…
Przekaz marketingowy w minutę: jak go stworzyć i dlaczego to takie trudne?
15-sekundowe wideo, 1-minutowe rolki czy tytuł Twojej prezentacji sprzedażowej mogą mieć ogromny wpływ na to, czy uda Ci się zainteresować potencjalnego klienta. Jednak każdy, kto kiedyś stanął przed wyzwaniem przekazania swojego świetnego pomysłu w kilku zdaniach czy sekundach na wideo,…