Czy jest sposób, aby pozytywnie się wyróżnić, zachowując profesjonalizm w oczach wyższej kadry managerskiej? Szybka odpowiedź: OCZYWIŚCIE, że tak! Nie musisz korzystać z memów, aby pokazać, że masz poczucie humoru ani nosić garniturów, żeby wyglądać profesjonalnie. Seth Godin tak definiuje bycie…
Wpływ kontekstu na decyzje zakupowe: Tworzenie Wartościowej Marki
Czy kiedykolwiek spędziłeś miesiące nad budowaniem swojej marki (logo, kolory, czcionka…) i tak naprawdę nie dotarłeś do momentu, w którym byłeś zadowolony z efektu? To prawdopodobnie dlatego, że chcesz, aby Twoja marka miała jakieś znaczenie, aby Twoi idealni klienci poczuli…
Transformacja Twojego Profilu LinkedIn z Wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji
Sztuczna inteligencja jest obecna wszędzie. GPT zmienia nasze życie i bez wątpienia jeszcze bardziej je zmieni! Dziś chcę wam pokazać, jak możecie wykorzystać chat GPT do zoptymalizowania swojego profilu na LinkedIn i budowania własnego wizerunku na tej platformie. Zaczynamy! Twój…
Prawo Millera i upraszczanie oferty wartości
Czy nie wydaje się Wam, że za często pokazujemy zbyt wiele propozycji wartości różnym segmentom w różnych kategoriach, oferując wiele bonusów na raz…. To wynika z lęku… … ze strachu przed skupieniem się na jednym segmencie. Przedsiębiorcy boją się, że…
Jak wybrać odpowiednie kanały social media?
Pamiętasz Naszą klasę, Grono czy ClubHouse’a? To media społecznościowe, które były postrzegane jako popularne, aż do momentu… w którym przestały takie być. W marketingu bardzo kuszące jest gonienie za nowościami! Wskakiwanie na każdy najnowszy kanał czy platformę społecznościową, np. Threads…