Jeśli chcesz wybić się na tle konkurencji, nie możesz być dla wszystkich. Potrzebujesz grupy docelowej, której autentycznie podbijesz serca i będziesz mieć pewność, że adresujesz jej potrzeby. Potrzebujesz klientów, z którymi dobrze Ci się współpracuje. Klientów, których łatwo odnaleźć. Klientów,…
LinkedIn bez tajemnic: współtworzenie artykułów
LinkedIn właśnie zaprosił mnie do współtworzenia artykułów – czy to nowy sposób na dzielenie się swoją wiedzą na platformie? Jak to działa? Eksperci są zapraszani do podzielenia się swoimi przemyśleniami dotyczącymi kluczowych tematów na LinkedIn. Poniżej to jak LinkedIn sam…
Od nudy do oryginalności: dlaczego Twój punkt widzenia to klucz do sukcesu marketingowego
Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy twórcy/marki/osoby zanudzają Cię na śmierć, a inni… po prostu są tacy, że nie sposób ich zignorować? Zadawałam sobie to pytanie (nie codziennie, nie będę kłamać) ale przez lata. Czasem aż czułam, że odpowiedź mam…
Wytrwałość vs. Zmiany: zasady skutecznej komunikacji
Dlaczego marketerzy nieustannie coś zmieniają w swoich opisach, na stronach internetowych? Niestety nie zawsze dlatego, że dostali nowy insight od klienta. Czasem tak robią, bo po prostu są znudzeni swoją pracą. Słyszeli swoją narrację milion razy i zwyczajnie ich ona…
Jak korzystać z kodu QR na LinkedIn
Większość osób nie wie o tej funkcjonalności – została ona niejako niezauważona przez większość członków społeczności. Dziś opowiem o tym, jak kody QR na LinkedIn pomagają przy nawiązywaniu kontaktów offline i utrzymaniu kontaktu na LinkedIn. Od eventu do nowej osoby…