Leady to paliwo dla sprzedaży. LinkedIn to jedna z najlepszych platform społecznościowych do prowadzenia działań sprzedażowych. Jednym z narzędzi, po które najczęściej sięgają zespoły sprzedażowe, są działania outreachowe. Wcześniej można było wysyłać praktycznie dowolną ilość zaproszeń do kontaktów. Ach, piękne…
Content marketing: o zabijaniu treści i pomysłów
Czy wiesz, że… Jeff Goins, autor książki „Real Artists Don’t Starve”, przeprowadził ankietę wśród 500 autorów i odkrył, że średnio najlepsi pisarze przepisują swoje dzieła od 3 do 4 razy. HubSpot przeprowadził badanie na próbie ponad 1 000 content marketerów,…
Jak Ty i Twoja marka komunikujecie swój autorytet?
W B2B, tak jak w całym biznesie i internecie – zaufanie oraz wiarygodność są najważniejsze. Jednym ze źródeł zaufania jest poczucie czyjegoś autorytetu. To przekonanie, że dana osoba lub firma ma pełne prawo do wypowiadania się w konkretnym obszarze, a…
Content marketing: Czy muszę?
Czy muszę? Jako dziecko… często zadawałam to pytanie, gdy tylko padała prośba o posprzątanie pokoju. Jako dorosła tak samo reagowałam na sztywne zasady “bez sensu” i wypełnianie bzdurnych tabelek. To pytanie przez długi czas towarzyszyło mi jako właścicielce firmy –…
Praktyczna strona LinkedIn: kiedy publikować?
Dziś odpowiadam na jedno z pytań, które najczęściej zadają mi klienci, którzy chcą wzmacniać swoją obecność na LinkedIN: kiedy najlepiej publikować posty? Odpowiedź oczywiście brzmi… to zależy, ale postaram się Wam podać garść przydatnych badań, które pomogą lepiej dopasowywać Wam…