Możliwość networkingu na LinkedIn jest jedną z głównych zalet tej platformy – jednak jeśli dopiero zaczynasz, nie wszystko może być oczywiste. Jak znaleźć potencjalnych klientów, z którymi można nawiązać kontakt? Jak się z nimi komunikować, żeby nie być irytującym? Co…
Jak tworzyć lepsze posty na LinkedIn i zwiększać zaangażowanie odbiorców?
Nie od dziś wiemy, że to, CO mówimy, jest równie ważne jak SPOSÓB, W JAKI mówimy (jeśli nie bardziej!). Stale obserwuję na LinkedIn posty, które zawierają ciekawe przekazy, jednak osiągają niskie zaangażowanie, gdyż sama struktura opublikowanych treści sprawia, że nikt…
O audycie treści i generowaniu nowych przychodów ze starych treści
Content marketing to zdecydowanie moja ulubiona część marketingu. Sama idea – napracuj się nad artykułem (lub zapłać komuś, by to zrobił) raz, a generuj z niego ruch i sprzedaż przez kolejne miesiące – jest dla mnie perfekcyjna! Jest tutaj jednak…
Co zabija Twoje treści? Poznaj 3 oznaki złych treści i sprawdź, czy sam takich nie tworzysz
Większość wpisów blogowych ma jeden zasadniczy problem: widać, słychać i czuć, że są tworem marketingowym. Czytelnik nie może zapomnieć, że to, co czyta, jest przede wszystkim materiałem promocyjnym. Czasami jest to spowodowane oczywistym błędem, takim jak nieudolne odniesienie do produktu…
Jak zapanować nad wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych
Typowy użytkownik mediów społecznościowych aktywnie korzysta lub odwiedza średnio 7,4 różnych platform społecznościowych każdego miesiąca i spędza średnio 2,5 godziny dziennie, korzystając z mediów społecznościowych. Jak Ty i Twoja firma się tam prezentujecie?