Sztuczna inteligencja jest obecna wszędzie. GPT zmienia nasze życie i bez wątpienia jeszcze bardziej je zmieni!
Dziś chcę wam pokazać, jak możecie wykorzystać chat GPT do zoptymalizowania swojego profilu na LinkedIn i budowania własnego wizerunku na tej platformie. Zaczynamy!
Twój profil LinkedIn to nic innego jak Twoja biznesowa wizytówka w internecie i landing page, na którym lądują Twoi potencjalnie klienci, gdy tylko wyszukają Cię w Google i pomyślą o nawiązaniu współpracy. Zatem zgodzisz się chyba ze mną, że to dość ważne miejsce w internecie.
Jeśli Twój profil nie jest wystarczająco czytelny lub nie przyciąga uwagi potencjalnych klientów -> po prostu wiele tracisz!
Jednak nie tak prosto jest samemu zoptymalizować swój profil, aby był czytelny i przyciągający – i tu dziś do pracy wciągniemy czat GPT.
GPT może ocenić każdy element Twojego profilu na LinkedIn z perspektywy Twojego potencjalnego klienta. Co więcej, GPT może dać Ci sugestie oparte na analizie najlepszych profili na LinkedIn, jak uczynić Twój profil lepszym.
Brzmi dobrze, prawda? W takim razie co musimy zrobić, aby uzyskać spersonalizowane wytyczne?
Przede wszystkim musimy pobrać Twój profil LinkedIn jako plik PDF.
Czat GPT nie jest platformą scrapingową i nie ma dostępu do sieci, więc jeśli podamy tylko link -> pokaże szalone wyniki.
Jak to zrobić? Wchodzimy na swój profil, zapisujemy go jako PDF i kopiujemy wszystkie informacje z tego pliku.
Otwieramy nowy dialog z Chat GPT i wklejamy całą informację, jaką mamy na temat naszego profilu LinkedIn.
Teraz czas na stworzenie promptu:
Możesz wykorzystać poniższy przykład:
Wciel się w rolę potencjalnego klienta, w tym przypadku założyciela MŚP lub dyrektora marketingu firmy B2B, która zatrudnia 50-500 pracowników, którzy chcą poprawić swoje działania marketingowe – szczególnie w obszarze content marketingu, spójrz na mój profil na LinkedIn z Twojej perspektywy.
Powiedz mi:
1. Jak bardzo chwytliwy jest mój profil na LinkedIn (od 0 do 10) i powiedz mi więcej o tym, co przykuło Twoją uwagę.
2. Jak jasne dla Ciebie jest to, co robię i jak dokładnie mogę Ci pomóc (od 0 do 10).
3. Podaj ogólną ocenę mojego profilu (czy chciałbyś podjąć ze mną współpracę jako konsultantem/ agencją na podstawie mojego profilu).
Po tym, opierając się na swoich sugestiach i pomysłach, zaktualizuj mój profil na LinkedIn (Nagłówek, Podsumowanie, Doświadczenie zawodowe, itd).
Przestrzegaj kilku ważnych zasad:
– używaj słów LinkedIn SEO (jak byś wyszukiwał i używał tych słów kluczowych w profilu LinkedIn)
– pierwsze zdania powinny być zawsze chwytliwe (ekstremalnie)
– stosuj się do mojego stylu pisania (nie twórz stylu od zera -> staraj się pisać tak, jak ja bym pisała)
Spójrzmy teraz na wyniki, które otrzymaliśmy….
Aby wykorzystać ponownie ten prompt, wystarczy, że zmienisz opis potencjalnego klienta i będziesz mógł sprawdzić czy adresujesz potrzeby wszystkich kluczowych person.
Teraz wystarczy zaktualizować swój profil LinkedIn z sugestiami, jakie dał Ci GPT!
Jeśli ta wskazówka jest dla Ciebie przydatna, to koniecznie daj komentarz, lajka albo po prostu subskrybuj mój kanał po więcej!