W B2B, tak jak w całym biznesie i internecie – zaufanie oraz wiarygodność są najważniejsze. Jednym ze źródeł zaufania jest poczucie czyjegoś autorytetu. To przekonanie, że dana osoba lub firma ma pełne prawo do wypowiadania się w konkretnym obszarze, a…
Content marketing: Czy muszę?
Czy muszę? Jako dziecko… często zadawałam to pytanie, gdy tylko padała prośba o posprzątanie pokoju. Jako dorosła tak samo reagowałam na sztywne zasady “bez sensu” i wypełnianie bzdurnych tabelek. To pytanie przez długi czas towarzyszyło mi jako właścicielce firmy –…
Praktyczna strona LinkedIn: kiedy publikować?
Dziś odpowiadam na jedno z pytań, które najczęściej zadają mi klienci, którzy chcą wzmacniać swoją obecność na LinkedIN: kiedy najlepiej publikować posty? Odpowiedź oczywiście brzmi… to zależy, ale postaram się Wam podać garść przydatnych badań, które pomogą lepiej dopasowywać Wam…
Skuteczny networking na LinkedIn: co robić, a jakich błędów unikać w 2022?
Możliwość networkingu na LinkedIn jest jedną z głównych zalet tej platformy – jednak jeśli dopiero zaczynasz, nie wszystko może być oczywiste. Jak znaleźć potencjalnych klientów, z którymi można nawiązać kontakt? Jak się z nimi komunikować, żeby nie być irytującym? Co…
Jak tworzyć lepsze posty na LinkedIn i zwiększać zaangażowanie odbiorców?
Nie od dziś wiemy, że to, CO mówimy, jest równie ważne jak SPOSÓB, W JAKI mówimy (jeśli nie bardziej!). Stale obserwuję na LinkedIn posty, które zawierają ciekawe przekazy, jednak osiągają niskie zaangażowanie, gdyż sama struktura opublikowanych treści sprawia, że nikt…