Zastanawiasz się czasem, dlaczego niektórzy twórcy/marki/osoby zanudzają Cię na śmierć, a inni… po prostu są tacy, że nie sposób ich zignorować? Zadawałam sobie to pytanie (nie codziennie, nie będę kłamać) ale przez lata. Czasem aż czułam, że odpowiedź mam…
Wytrwałość vs. Zmiany: zasady skutecznej komunikacji
Dlaczego marketerzy nieustannie coś zmieniają w swoich opisach, na stronach internetowych? Niestety nie zawsze dlatego, że dostali nowy insight od klienta. Czasem tak robią, bo po prostu są znudzeni swoją pracą. Słyszeli swoją narrację milion razy i zwyczajnie ich ona…
Jak korzystać z kodu QR na LinkedIn
Większość osób nie wie o tej funkcjonalności – została ona niejako niezauważona przez większość członków społeczności. Dziś opowiem o tym, jak kody QR na LinkedIn pomagają przy nawiązywaniu kontaktów offline i utrzymaniu kontaktu na LinkedIn. Od eventu do nowej osoby…
Praktycznie o LinkedIn: komentowanie ze wsparciem chata GPT
Jak osiągnąć sukces na LinkedIn? Nie wystarczy tylko publikować posty i rozbudowywać sieć kontaktów. Ważne jest także angażowanie się w treści innych osób, aby przyciągnąć ich uwagę. Przykładowo, jeśli masz listę potencjalnych klientów, wysyłanie do nich bezpośrednich wiadomości może sprawić,…
Jak nie marnować czasu na LinkedIn?
Hype na LinkedIn trwa. Wielu przedsiębiorców zastanawia się, jak pokonać algorytm LinkedIna, który – nie ukrywam – ostatnio raczej drażni wszystkich twórców. Jak zbudować swoją sieć kontaktów… a w końcu: jak sprzedawać? To oczywiście bardzo atrakcyjne tematy dla przedsiebiorców. Jednak…