Czy nie wydaje się Wam, że za często pokazujemy zbyt wiele propozycji wartości różnym segmentom w różnych kategoriach, oferując wiele bonusów na raz…. To wynika z lęku… … ze strachu przed skupieniem się na jednym segmencie. Przedsiębiorcy boją się, że…
Jak wybrać odpowiednie kanały social media?
Pamiętasz Naszą klasę, Grono czy ClubHouse’a? To media społecznościowe, które były postrzegane jako popularne, aż do momentu… w którym przestały takie być. W marketingu bardzo kuszące jest gonienie za nowościami! Wskakiwanie na każdy najnowszy kanał czy platformę społecznościową, np. Threads…
Jak przezwyciężyć stres? Poznaj jedno proste pytanie, które pomoże Ci zmienić perspektywę…
„Czy dana sytuacja będzie miała znaczenie za 5 minut, 5 godzin, 5 dni, 5 miesięcy i 5 lat?” Ostatnio regularnie zaczęłam zadawać sobie to pytanie w pracy. Dlaczego? Ponieważ staram się stworzyć procesy i nawyki, które pozwolą mi zachować spokój….
Jak znaleźć swoją niszę?
Jeśli chcesz wybić się na tle konkurencji, nie możesz być dla wszystkich. Potrzebujesz grupy docelowej, której autentycznie podbijesz serca i będziesz mieć pewność, że adresujesz jej potrzeby. Potrzebujesz klientów, z którymi dobrze Ci się współpracuje. Klientów, których łatwo odnaleźć. Klientów,…
LinkedIn bez tajemnic: współtworzenie artykułów
LinkedIn właśnie zaprosił mnie do współtworzenia artykułów – czy to nowy sposób na dzielenie się swoją wiedzą na platformie? Jak to działa? Eksperci są zapraszani do podzielenia się swoimi przemyśleniami dotyczącymi kluczowych tematów na LinkedIn. Poniżej to jak LinkedIn sam…