Content marketing to zdecydowanie moja ulubiona część marketingu. Sama idea – napracuj się nad artykułem (lub zapłać komuś, by to zrobił) raz, a generuj z niego ruch i sprzedaż przez kolejne miesiące – jest dla mnie perfekcyjna! Jest tutaj jednak…
Co zabija Twoje treści? Poznaj 3 oznaki złych treści i sprawdź, czy sam takich nie tworzysz
Większość wpisów blogowych ma jeden zasadniczy problem: widać, słychać i czuć, że są tworem marketingowym. Czytelnik nie może zapomnieć, że to, co czyta, jest przede wszystkim materiałem promocyjnym. Czasami jest to spowodowane oczywistym błędem, takim jak nieudolne odniesienie do produktu…
Jak zapanować nad wizerunkiem firmy w mediach społecznościowych
Typowy użytkownik mediów społecznościowych aktywnie korzysta lub odwiedza średnio 7,4 różnych platform społecznościowych każdego miesiąca i spędza średnio 2,5 godziny dziennie, korzystając z mediów społecznościowych. Jak Ty i Twoja firma się tam prezentujecie?
Koniec tradycyjnej współpracy marketingu i sprzedaży jest bliski?
Dziś większość zespołów marketingu i sprzedaży w B2B funkcjonuje w sposób liniowy. Na czym to polega? Na początku marketing dociera do klientów na bardzo wczesnym etapie lejka, edukuje ich, kwalifikuje i sprawdza „gotowość” do rozmowy z przedstawicielem handlowym. Po tym,…
Logika emocji a Twój przekaz marketingowy
Wiecie co? W świecie nowych technologii, paneli Google Analytics czy innych business managerów łatwo jest zapomnieć, że jesteśmy ludźmi. A raczej łatwo zapomnieć, że nasi odbiorcy są ludźmi, a nie tylko cyferkami na wykresach czy użytkownikami na stronie. Byłoby przecież…