Gdy dwa lata temu nieśmiało zaczynałam freelancować czy też budować swój biznes, jedna rzecz pomogła mi bardziej niż inne. Były to przykłady ludzi, którzy zrobili dokładnie to, co ja chciałam osiągnąć. Im więcej znajdowałam tych przykładów i im więcej obserwowałam…
Jak stworzyć marketingowy opis siebie, czyli o pisaniu biogramu lub sekcji „O mnie”
Napisanie dobrej sekcji „O mnie”, która może przyciągnąć uwagę odbiorcy oraz jasno pokazać Twoją ofertę wartości, wcale nie jest prostym zadaniem – niezależnie od tego, czy potrzebujesz jej swoją stronę internetową, czy na profil na LinkedInie. Ostatnio w ramach grupy…
Jak napisać e-book? Praktyczny przewodnik: od pomysłu do wygenerowania sprzedaży lub leada
Chcesz wiedzieć, co jest najlepsze w pisaniu i sprzedawaniu e-booków? Nie potrzebujesz dużej liczby odbiorców, aby zacząć generować sprzedaż – o ile Twój e-book naprawdę rozwiązuje ważny problem w niszy z udowodnionym popytem. Niezależnie od tego, czy posiadasz konto na…
Storytelling i wideo: jak zapaść w pamięć potencjalnym klientom?
Zastanawiasz się, jak wydłużyć czas oglądania swoich filmów na YouTube? Chcesz zapaść w pamięć swoim widzom i potencjalnym klientom? Storytelling i chemia – co mają wspólnego? Opowiadanie historii to świetny sposób na stworzenie emocjonalnej więzi między widzem a…
Gdy marketer niczym szewc bez butów chodzi…
Wielu z nas na co dzień spala się, tworząc genialne strategie i taktyki marketingowe dla swoich klientów. Jednak na samą myśl, aby opublikować coś pod swoim nazwiskiem, zalewa nas zimny pot. Odczuwamy tremę i ogromną presję, gdyż nasz wewnętrzny krytyk…