Zastanawiasz się, jak wydłużyć czas oglądania swoich filmów na YouTube? Chcesz zapaść w pamięć swoim widzom i potencjalnym klientom? Storytelling i chemia – co mają wspólnego? Opowiadanie historii to świetny sposób na stworzenie emocjonalnej więzi między widzem a…
Gdy marketer niczym szewc bez butów chodzi…
Wielu z nas na co dzień spala się, tworząc genialne strategie i taktyki marketingowe dla swoich klientów. Jednak na samą myśl, aby opublikować coś pod swoim nazwiskiem, zalewa nas zimny pot. Odczuwamy tremę i ogromną presję, gdyż nasz wewnętrzny krytyk…
Jak zrozumieć motywację swoich klientów i tworzyć komunikację opartą na przekonaniach?
W ostatnim czasie pracowałam z kilkoma klientami nad personami marketingowymi. Za każdym razem na pytanie o to, kim jest ich idealny klient, opisywali klientów, których dopiero chcieliby pozyskać, a nie tych, z którymi już dzisiaj współpracują czy rozmawiają (i tu…
Czy opłaca się tworzyć treści w oparciu o trendy w mediach społecznościowych?
Nie ma co ukrywać, że krótkie formy wideo powoli podbijają wszystkie platformy społecznościowe. Facebook, Instagram czy LinkedIn promują formaty stories, reels czy po prostu krótsze formy wideo umieszczane jako posty. Ciekawe jest to, że na wielu z tych platform można…
Treści sprzedażowe czy merytoryczne w social mediach – jak znaleźć odpowiedni balans?
Wielu marketerów zajmujących się komunikacją w mediach społecznościowych popełnia błąd, publikując swoje treści, i skupia się na tzw. metrykach próżności. Oceniając swoją pracę tylko przez pryzmat liczby polubień i komentarzy, a także statystyk treści, które są udostępniane i zyskują duże…