Kiedyś marketing B2B polegał na bezpośrednich spotkaniach z klientami i prezentowaniu długich powerpointów opisujących produkty i usługi. Istniała znaczna różnica pomiędzy marketingiem B2B a B2C. Dzięki narzędziom cyfrowego marketingu i danym, do których świat B2B w końcu uzyskał dostęp, te…
O kluczowych różnicach w content marketingu między B2B a B2C
Content marketing w B2B cały czas zyskuje na znaczeniu. Według Statista aż 66% marek B2B planuje zwiększyć swój budżet na działania content marketingowe. Pozostaje jednak pytanie, czy marketing treści działa? Liczby wydają się zgadzać, jednak nie wszyscy są w stanie…
Wszystko, co musisz wiedzieć o newsletterach LinkedIn
Chcesz zacząć regularnie wysyłać aktualizacje do swoich obserwatorów na LinkedIn? Zastanawiasz się, czy newslettery LinkedIn sprawdzą się w Twojej firmie? Posiadasz już tradycyjny newsletter i zastanawiasz się, czy przenieść go na LinkedIn? W dzisiejszym tekście znajdziesz najważniejsze informacje o tej…
Fałszywe promocje ‒ o tym, jak sprawić, by Twoje ceny były bardziej wiarygodne
Większość marek nie chce, abyś to wiedział…Cena regularna nigdy nie jest prawdziwą ceną. I przecież to wiesz… Jednak każdy po prostu lubi okazje i uczucie, że wygrywa na loterii konsumpcjonizmu. Dziś krótko o tym, dlaczego stale gramy w kotka i…
Jak oferować „darmowe konsultacje” bez dewaluowania swojego czasu?
Dla wielu biznesów B2B opartych na usługach bezpłatna konsultacja jest naturalnym pierwszym krokiem oferowanym potencjalnym klientom. Jednak osobiście znam wiele przypadków, w których nie przynoszą one odpowiednich rezultatów, pochłaniają mnóstwo czasu przedsiębiorców, a w ekstremalnych sytuacjach potrafią też dewaluować wartość…