Moje największe wyzwanie ostatnio? Upraszczanie. To coś z czym zmagam się niemal każdego dnia w pracy. Dlaczego tak jest? Powód jest oczywiście prosty: Uwielbiam swoją pracę. Uwielbiam pisać. Uwielbiam tworzyć nowe projekty i kampanie. Kiedy więc przychodzi czas, aby podzielić…
Jak komunikować swoją wartość i kompetencje?
Niezależnie od tego, czy jesteś specjalistą, przedsiębiorcą czy liderem dobre umiejętności komunikacyjne są w dzisiejszym świecie kluczem do sukcesu. O ile wiele się pisze o tym jak zidentyfikować swoje mocne strony w komunikacji o tyle wyłapanie zachowań, które osłabiają Twoje…
SEO: czy starasz się dotrzeć do swoich klientów, czy tylko oszukujesz algorytm Google?
Z artykułu dowiesz się: Dlaczego SEO to mniej marketing, a bardziej produkt i doświadczenie użytkownika? Dlaczego poleganie na płatnym ruchu jest problematyczne? Poznasz korzyści płynące z pozyskania użytkowników w sposób organiczny Dlaczego lepiej skupić się na marketingu dla ludzi, a…
Jak zbudować zaangażowaną społeczność, która pomoże ci w rozwoju Twojego biznesu?
Ostatnio doświadczam na własnym biznesie prawdziwej siły, a jest nią zaangażowana społeczność, w której ludzie wierzą w to samo co ja i wyznają takie samo podejście do marketingu. Dołączyłam do kilku grup na Facebooku, w których staram się pomagać innym,…
3 pułapki marketingowe, w które wpadamy prowadząc biznes online
Dziś rano, przeglądałam profil byłej przyjaciółki biznesowej na Facebooku aby zobaczyć, co u niej słychać….Niestety nadal nie znam odpowiedzi na to pytanie, ponieważ jej ostatnia aktualizacja jest sprzed ponad roku. Co więcej, jej strona internetowa i reklamy na facebooku również…