Większość ludzi spędza czas na Facebooku i Instagramie, aby sprawdzić, co dzieje się u ich znajomych lub influencerów, czy po prostu zrelaksować się. Tymczasem LinkedIn odwiedzają po to, aby rozwijać się, uczyć i poznawać nowych ludzi. Ta różnica w samej…
Organiczne postowanie w social mediach? Teraz ma jeszcze większe znaczenie niż wcześniej!
Jesteś na Facebooku? Czy Twoja strategia komunikacji zakłada obecność na tym portalu? Jeśli tak, to mam dla Ciebie dobrą wiadomość! W związku z nadchodzącymi zmianami w iOS i Google Privacy Sandbox serwis Facebook będzie miał więcej trudności ze śledzeniem aktywności…
Wywiady z klientami: kiedy się nie odzywać i jak usłyszeć treści, które możesz wykorzystać w swoich kampaniach
Każdy marketer i przedsiębiorca najprawdopodobniej wie, że zanim stworzy nowy produkt czy kampanię marketingową, najlepszym pierwszym krokiem jest zrozumienie potrzeb swojej grupy docelowej. Chociaż jest to krok oczywisty i pożądany, to jednak wiele osób decyduje się z niego zrezygnować… Dlaczego?…
Czy wielkość ma znaczenie? O zasięgach i mikrospołeczności
W 2008 roku Kevin Kelly opublikował swoją koncepcję „1000 prawdziwych fanów”. Dzisiaj, w świecie start-upów i mikroprzedsiębiorców, jest ona bardziej aktualna niż kiedykolwiek. Jest tak dlatego, że pomysł, że 1000 prawdziwych fanów to wszystko, czego potrzebujesz, by zarobić na życie,…
Negatywne opinie klientów a marketing: czyli przyznawanie się do rzeczy, których Twoi konkurenci się boją!
Przeglądając dziś strony i kampanie marketingowe wielu marek, możesz dojść do jednego wniosku: wszyscy się tylko chwalą. Każdy produkt jest wyjątkowy, wartościowy i jednocześnie przyciąga tysiące zadowolonych użytkowników, wskaźniki NPS powyżej 90 i 5-gwiazdkowe opinie. Czy dla Was też brzmi…