🧠 Jako ludzie jesteśmy zaprogramowani, aby zwracać uwagę na twarze.nTo nasza natura. Kiedy widzimy twarz, ➡️ Czy ta osoba jest godna zaufania (przyjaciel)? ➡️ Czy jej nie ufamy (wróg)? ➡️ Czy nas pociąga (potencjalny partner)? Ale tutaj jest ciekawostka: ta…
3 mechanizmy psychologiczne wspierające Twoją komunikację marketingową
Algorytmy szybko się zmieniają. Ludzka natura nie. Wybrałam dla Was 3 ciekawe mechanizmy psychologiczne, które możecie wykorzystać w swojej komunikacji marketingowej. Zasada paraliżu działania Ludzie często zastanawiają się nad swoim zachowaniem, zwłaszcza jeśli nie są pewni, jak ich decyzja…
ABC marketingu, który wkurza nas wszystkich
Lista powstała w wyniku frustracji, ale jest humorystycznym pokazaniem „grzeszków” marketerów. 🔻 A jak Apple: „Róbmy marketing jak Apple!” – wypowiadane przez założyciela startupu z budżetem 1 000 zł miesięcznie i bez strategii. 🔻 B jak B2B: Często staje się…
LinkedIn: Co działa, a co nie w 2024!
W lutym Richard van den Blom wraz z Just Connecting opublikowali jeden z ważniejszych raportów, zawierający spostrzeżenia na temat tego, co działa na LinkedIn, a co nie. Spędziłam nad nim już kilka solidnych godzin, porównując ich wnioski z tym, co…
LinkedIn: Jakie umiejętności wpisać na profilu?
Sytuacja z jednej z ostatnich konsultacji: Ada: Upewnij się, że na Twoim profilu są słowa kluczowe ważne z perspektywy stanowiska, na które będziesz aplikować…. Klient: Yhyyyy…ale które to są? Ada: Ja nie wiem, ale sprawdźmy na LinkedIn. Klient: A to…