Jesteś konsultantem, trenerem lub ekspertem domeny? Czy czujesz, że jesteś zbyt zależny od poleceń i rekomendacji? Jeśli tak, to ten artykuł jest dla ciebie. Dzisiaj dowiesz się jak powinieneś zoptymalizować swoje działania marketingowe i stworzyć własny marketing ekspercki, aby wygenerować…
Podstawy copywritingu: pryzmat wartości
Czy oglądaliście kiedyś Mad Mena? Niedawno sama zaczęłam i się wciągnęłam! Te kostiumy i nostalgiczne reklamy z lat 60-tych! W trakcie oglądania zaczęłam się zastanawiać czy te same reklamy zadziałałyby dzisiaj? Weźmy scenę z 1-go odcinka: Główny bohater Don Draper…
Wideo marketing: jak wykorzystać go do promocji własnego biznesu?
Z artykułu dowiesz się: Dlaczego warto inwestować czas w tworzenie wideo i dlaczego nie musi być to tak drogie jak myślisz? Jak przekształcić swoje artykuły w ekscytujące filmy wideo? Dlaczego powinieneś jak najszybciej nagrać to co codziennie powtarzasz klientom? Jak…
Na jakich fundamentach marketingu budować własny biznes?
Dlaczego ludzie nie lubią marketingu? Ponieważ zapamiętali pewne schematy powtarzane przez wiele marek i ekspertów, które sprowadzają się do składania obietnic bez pokrycia. Internet pełen jest reklam, które mówią, że wystarczy kilka dni (i pomoc ich produktów lub usług), aby…
Marketing w praktyce: skuteczny content (treści)
Content is a king….ile razy słyszeliśmy to zdanie odmieniane przez wszystkie przypadki? Czy to stwierdzenie jest jeszcze aktualne? Czy jest już raczej prawdą objawioną, której marketerzy powinni się jak najszybciej OD-uczyć? Jaka jest najważniejsza zasada content marketingu i jak content…