Jak często rozmawiając z handlowcem podczas wideorozmowy rozpraszasz się poprzez fakt ich słabo go słychać lub prawie go nie widać (zbyt ciemne miejsce)? Ostatnio zaczęłam na to zwracać uwagę i przeanalizowałam spotkania z przedstawicielami potencjalnych dostawców. Na pięć rozmów handlowych…
Pisanie, blogowanie i postowanie: czy wiesz czego oczekują klienci od Twoich treści?
„Wow: jego/jej/ich treści są tak profesjonalne!” „Doceniam to jak świetnie mają napisane broszury”. Nigdy nie usłyszałam tych słów od klientów, gdy zadawałam im pytanie co skłoniło ich do zakupu. A jednak bardzo wielu przedsiębiorców koncentruje się tym jak bardzo „profesjonalne”,…
3 rzeczy, które mają największe znaczenie przy tworzeniu pierwszych kampanii marketingowych
Czy masz czasem poczucie, że od nadmiaru wiedzy już nie wiesz na co postawić, aby wesprzeć swój biznes? Zastanawiasz się od czego zacząć? Jak dzięki marketingowi zdobyć pierwszych klientów? Dzisiaj chciałabym pokazać Ci prostą metodę, która pomaga mi podejmować decyzje…
Co jeszcze mogę zrobić dla mojego biznesu online?
Czy często pytasz się siebie: Co jeszcze mogę zrobić dla mojego biznesu? Jeśli TAK to jest bardzo prawdopodobne, że za tym pytaniem kryje się niewypowiedziany strach… Zastanawiasz się: Czego mi brakuje? Czy to jest „to”? Jakiej jeszcze „jednej” aktywności nie…
Jak wykorzystywać personal branding w swoim biznesie?
Zanim powstaną duże marki istnieją marki osobiste założycieli, które jeżeli są dobrze zdefiniowane i komunikowane pomagają przyciągać odpowiednich klientów. Dowiedz się jak zbudować swój personal branding i odejść od agresywnej komunikacji i narzędzi sprzedażowych. Z artykułu dowiesz się: Jakie są…